Chipuri care imi sunt dragi

Tata

Dupa ce inveti sa spui cuvantul mama, inveti sa spui si cuvantul tata. Este al doilea cuvant ca importanta si este un personaj care iti este mereu aproape si care te poate incuraja, te poate intretine si iti poate schimba viata in bine. Este persoana care imi place si care ma face sa fiu mai fericita si care ma face sa cresc in sperante si in sanse si care ma face sa ma simt de o mie de ori mai linistita si mai fericita si care mi-a oferit un nou sens vietii de fiecare data cand aveam caderi. Imi place felul in care m-a crescut si felul in care a luptat sa obtin o educatie mai frumoasa si felul in care a incercat mereu sa imi influenteze comportamentul intr-un mod favorabil, sa ma faca sa ma simt mai bine si sa ma incurajeze in momentele dificile ale vietii.

Este persoana care este autoritara sau care este este binevoitoare uneori si este un om care ma face sa ma simt mai bine de fiecare data cand ma simt mai descurajata. Este un om de caraceter, care mi-a oferit un mod de viata sanatos si fericit si pe care m-am bazat mult timp si care ma face sa ma simt in largul meu de fiecare data cand vorbesc cu el. Imi place modul in care se comporta cu mine si imi place tot ceea ce mi-a oferit. Este un om puternic, cu un caracter maleabil, care te face sa te simti bine cand vrea si poate fi si aspru in anumite momente. Mi-a placut mereu chipul lui dragut si simpatico, este un om dragut, cu parul brunet si cu ochii verzi, care ma face sa ma simt bine si care este extrem de placut cand discuti cu el. Este persoana care mi se pare mie potrivita si care m-a facut sa ma simt in largul meu. Imi place tot ce poate sa imi ofere si imi place sa ma simt in largul meu de fiecare data cand am vreo problema si imi place tot ce poate sa imi ofere. Este cel mai placut om pe care l-am cunoscut si care m-a facut sa ma simt bine in anumite momente ale vietii si imi place tot ce mi-a oferit pe parcursul vietii si inca poate sa imi ofere pentru ca este un om integru si care stie ce vrea de la viata si a luptat mereu pentru a imi oferi un trai mai bun. Imi place tot ce mi-a oferit si tot ce poate sa imi ofere si stiu ca ma pot baza pe ajutorul lui de fiecare data cand am nevoia si cand simt ca ma pot ajuta cu cineva. Imi place sa il vad si acum, dupa ani, cand parul lui este nins si ochii lui sunt verzi si draguti si imi place tot ce a putut sa imi ofere in viata si felul in care s-a purtat mereu delicat cu mine si a respectat deciziile mele. Imi place tot ce a facut pentru mine si tot ce ar putea sa faca in continuare si imi plac vorbele lui dulci care ma fac sa ma simt mai fericita si mai increzatoare.

Imi plac toate momentele pe care le-am petrecut impreuna si tot ce ma leaga de el, din prezent si pana in clipa de fata si sunt sigura ca vom acumula cat mai multe amintiri frumoase impreuna. Este un personaj care ma face sa ma simt mai fericita si care ma face sa ma simt mai in largul si mai degajata si simt ca ma pot descurca in orice situatie cand ma simt coplesita de necazurile vietii . Imi plac toate clipele frumoase pe care le-am avut impreuna si imi place tot ceea ce ma leaga de el, de clipele pe care le-am avut impreuna cand eram copila si imi plac toate momentele pe care le traim impreuna si imi plac toate momentele placute pe care mi le-a oferit de fiecare data cand a intervenit in viata mea si cand a incercat sa intervina in viata mea si sa imi ofere o viata mai buna. Imi place tot ceea ce am primit de la el, si bani si amintiri frumoase si cateva cadouri si imi place tot ce imi ofera in fiecare loc in care am petrecut cateva momente frumoase. Ii multumesc ca fost alaturi de mine inca din copilarie si imi place ca ma face sa ma simt mereu bine si mult mai fericita in clipele grele din viata mea. A fost mereu acolo sa ma ajute si sa ma faca sa ma simt mereu bine in orice moment. Imi place tot ceea ce poate sa imi ofere si imi place tot ceea ce imi oferea si in trecut si in prezent, si este un om insemnat in viata mea si care m-a ajutat in fiecare clipa in care am avut nevoie. Imi place stilul de viata pe care mi l-a oferit, m-a facut mereu sa cred in steaua mea norocoasa si ma incurajat mereu sa fac lucrurile care imi plac.

Este o persoana careia trebuie sa ii multumesc si este cel mai insemnat pentru mine dintre toate persoanele care au aparut in copilarie, apoi au urmat niste prieteni care m-au facut sa ma simt mai bine si au luat locul parintilor in viata mea si apoi sunt niste iubiti si dragostea mea care mi-au oferit un nou sens existentei. Imi place acest stil de viata pe care il am si imi place tot ce mi-a oferit el pentru a il avea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu