Cornelia

Cornelia este o fata foarte finuta doar ca se implica mereu in fel si fel de scandaluri si era mereu in centrul atentiei noastre datorita aventurilor pe care le avea cu barbatii. Era o persoana sociabila si care stia ce vrea, care se impunea in cercul nostru de prieteni si care stia sa ne acapareze atentia cu aventurile ei picante pe care ni le povestea. Stia mereu sa se integreze printre noi si sa ne impresioneze cu atitudinea ei copilaroasa si zburdalnica. Era persoana cea mai sociabila si cea mai amuzanta dintre noi si stia mereu sa se comporte frumos cu noi.

Mi-a placut tot ceea ce a facut pentru noi in liceu pentru ca ne facea pe toti sa ne simtim mai bine si sa ne distram si mi-a placut tot ceea ce facea pentru noi. Este cea mai inteligenta persoana din grup si cea mai amabila si imi place tot ceea ce a incercat sa ne invete pe fiecare sa fim mai puternici si mai deschisi spre nou. Imi place tot ce a facut pentru grupul nostru de prieteni si felul in care stia sa se comporte cu noi. Parea mereu sociabila si mereu deschisa spre nou si imi place atitudinea ei jucausa. Este cea mai interesanta persoana si stie mereu ce vrea. Imi place tot ceea ce am aflat despre trecutul ei si imi place felul in care stie sa se comporte si sa ne faca sa fim mai apropiati de ea.

Este cea mai amuzanta persoana si imi place tot ceea ce am trait alaturi de ea, de la dansuri pe mese pana la seri frumoase prin localuri si plimbari in parcuri. Imi place ceea ce stiu despre ea pentru a putea invata din experienta ei de viata si din greselile ei de viata si imi place felul ei de a privi degajat problemele si a se integra in mediul nostru de prieteni vechi, ea fiind cea mai recenta achizitie a noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu