Minciuna

Conducatoarea Daciei venise din lateral, de pe un drum de tara, si ma lovise in partea dreapta. Imediat ce coborise de la volan, incepuse sa tipe si sa gesticuleze, pretinzind ca eu am lovit-o. Citiva gura-casca, strinsi la locul accidentului (multi de conditie indoielnica!) ii cintau in struna, sustinind ca vazusera totul cu ochii lor.

Am sunat la Politie si dupa vreo jumatate de ora, aparuse un echipaj. Fiecare ne-am prezentat versiunile noastre, inclusiv chibitii de pe marginea drumului, apoi polititul isi spuse punctul sau de vedere. “ Judecind dupa dinamica lucrurilor, domnul nu putea nicicum acrosa Dacia, care venea din lateral si trebuia sa acorde prioritate. Lovitura arata foarte clar ca ca impactul a fost din lateral, inclusiv partile turtite ale Daciei. In concluzie, voi retine permisul doamnei, pentru neacordare de prioritate, si ii voi aplica o sanctiune contaventionala de 400 de lei.”Am rasuflat usurat, in timp ce femeia urla, dadea telefone si injura de mama focului.” Stiu eu, zbiera ea, v-ati inteles la telefon sa ma scoateti vinovata! Nu recunosc si nu semnez nimic decit in prezenta unui avocat sau a sefului d-tale!”

Politistul, obisnuit cu asemenea scenete, fotografie ambele masini, scrise procesul-verbal, se urcase in echipaj si plecase, nu inainte sa ne informeze unde poate fi gasit si cu cine poatem sa mai vorbim, daca mai avem nelamuriri.. Intre timp chibitii (chilipirgii), deceptionati ( ramasi cu buza umflata) de verdictul politistului, se facura nevazuti, temindu-se sa nu fie pusi martori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu