Achizitia de piese auto, mult mai comoda online

Am un Opel Astra destul de vechi, asadar, mi-a transmis ca este nevoie de schimbarea catorva piese. Este o masina buna, insa a trecut timpul peste ea si au aparut cateva probleme la ambreiaj, filtre si la diverse alte piese care ar putea fi numite consumabile. Cum bugetul nu ma ajuta foarte mult, am decis sa caut piese auto ieftine pe internet si am gasit o multime de firme.

Dupa o analiza amanuntita, am ales revizieopel.ro, un magazin online destinat, parca, masinii mele, care ofera piese auto opel de o calitate foarte buna si care, spre suprinderea mea, ofera si informatii extrem de bune despre modul in care trebuie sa fie achizitionate piesele auto. De ce am ales achizitia de piese auto online? Pana acum nu mi-am prea batut capul cu internetul si am facut intotdeauna cumparaturile pentru masina din magazinele fizice, targuri etc. Mi se parea varianta cea mai comoda si cea mai eficienta, insa intotdeauna, cel mai comod lucru este cel pe care il cunosti deja. Decizia de a comanda piese auto online pentru Opelul meu a venit datorita comoditatii sau a lenii, care mi-a patruns in tot corpul, asadar, lenea este buna la ceva, deoarece m-a ajutat sa descopar o modalitate mult mai economica si mai interesanta pentru mine. Practic, comandand online ma pot bucura de urmatoarele lucruri: 

Preturi mai mici. Desi pare destul de putin probabil, mai ales in Romania, pretul pieselor auto comandate online sunt ceva mai mici decat preturile pieselor din magazine; 
Garantia calitatii. Daca alegi magazinul auto potrivit, poti avea garantia calitatii produselor, deci automat, iti garantezi o viata cat mai lunga pentru masina ta.  Comoditate. Comoditatea este unul din punctele cu adevarat forte ale comenzilor online, deoarece faci rost de piese auto de buna calitate fara sa misti mai mult de cateva degete. 
Posibilitatea de analiza. Pe langa toate avantajele de mai sus, un alt mare beneficiu este faptul ca poti analiza foarte bine fiecare piesa auto si poti lua cea mai buna decizie atunci cand te hotarasti sa cumperi. Fara doar si poate, achizitia de piese auto online este o decizie foarte importanta pe care am luat-o si chiar daca pana acum nu aveam o incredere foarte mare in astfel de achizitii, cel mai probabil de acum incolo voi schimba cumparaturile fizice pe cele online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu