Cea mai frumoasa vacanta

Imi amintesc cu bucurie ca atunci cand eram mica cele mai frumoase vacante erau petrecute la tara cu bunicii. Mergeam cu ei la camp, ne alergam printre floarea sorelui si porumb, si seara ne adunam cu totii in fata portii ca sa facem fel si fel de jocuri. Iarna urcam sania pe casa si ne dadeam din varful ei, numai ca sa aterizam in zapada, nu ca n-am fi avut si noi un derdelus sau vreun deal mai inalt de pe care sa ne dam dar ne placea ideea cu casa. Eh, acum s-a schimbat radical situatia cu casa si cu vacantele cele mai frumoase.

Acum singurele lucruri care ma bucura sunt reprezentate de oameni si locuri noi, vreau mereu schimbare. daca nu merg in fiecare an intr-un loc nou atunci simt ca nu am facut nimic. Totusi pot sa zic de cea mai frumoasa vacanta de vara ca fiind cea de anul trecut. Eu de regula imi iau concediu de la toate treburile si muncile pe toata vara si aleg sa imi petrec zilele i relaxare deplina. Vara trecuta a fost una dintre acele veri ce se merita a fi mentionate. M-am tot plimbat. Am facut tot lantul muntos Fagaras, tot masivul, de-a piciorul, am fost si pe la mare pe la nudisti, plus inca vreo patru statiuni vecine, am colindat intre statiuni pe jos, kilometri intregi, am fost pe la vreo trei feluri de bunici la tarile lor, adica la prieteni plus la mine, cunoscand tot felul de obiceiuri si in plus am pescuit de m-am umplut de noroc pe malurile a cinci lacuri.

Era o vacanta perfecta daca apucam sa mai parasesc si tara asa cum imi propusesem, sa merg in Londra la un si vechi prieten insa bugetul si-a zis cuvantul in cele din urma si a trebuit sa aleg. Am ales si zic eu ca am ales bine, caci asa cum tind sa zic de multe ori, intai trebuie sa  stim ce avem in curtea noastra si abia apoi sa colindam vecinii, cred ca am ales bine. Deci imi propun si de acum incolo sa colind toate colutilre curtii noastre adica a Romaniei si abia apoi sa merg in vacante straine, in vecini, ori mai stiu eu prin ce locuri exotice.  La urma cred ca tot ce vezi in ograda ta te minuneaza mai mult asa cyum zicea si bunicul saracul de el, cand se lauda cu ce are chiar daca vecinii aveau mai mult. “Poi tre’ sa fim si noi mandri de noi” obisnuia el sa zica. Iar eu sincer sunt mandra de vacanta mea petrecuta in tara de-a lungul si de-a latul ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu