Cum e sa locuiesti cu cea mai buna prietena

Cred ca nu exista persoana care sa nu fi stat vreodata sa se gandeasca oare cum ar fi sa locuiasca cu cel mai bun prieten al ei. Sa fim sinceri, toti ne-am imaginat cum ar fi sa facem toate porcariile impreun, sa radem non-stop, sa ne facem farse unul altuia si bineinteles sa facem maratoane de filme. Sau seriale, sau desene, sau jocuri pe calculator, sau orice lucru poate fi facut in doi si este o totala pierdere de timp. Din fericire, dupa modelul ‘ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa ti se intample’, eu am ajuns sa locuiesc impreuna cu cea mai buna prietena inca din momentul in care ne-am mutat impreuna la Bucuresti. Si, cu toata sinceritatea, totul a fost si inca este mult peste asteptarile mele cat si ale ei la un loc! Pe langa faptul ca ne intelegem perfect in orice privinta, ne facem si surprize cum ar fi sa gatim una prentru celalata. Facem sport impreuna, ceea ce ne-am dorit de foarte multa vreme, ne plimbam si descoperim acest oras minunat una la bratul celeilalte. Ar putea suna ca o serie de activitati pe care o fac oamenii casatoriti, ceea ce poate doar sa ne amuze de fiecare data cand gandim in felul asta. Oricum, casatorite sau nu, ma simt extrem de norocoasa ca ma aflu langa o persoana ca ea si imi doresc, cu o rautate imensa, sa nu se mute prea curand la casa ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu