Citatul lui Mark Twain care mi-a schimbat viata

Mark Twain a spus “Nu am lasat niciodata scoala sa imi afecteze educatia” si a intrat in istorie. Nu pentru aceste vorbe, ce-i drept, insa citatul sau este unul care cu siguranta mi-a marcat existenta si modul de gandire pana in prezent, si o va face in continuare. La sfarsitul clasei a 12-a, toata lumea se agita in legatura cu facultatea pe care avea sa o urmeze. Imi alesesem si eu o facultate, ce-i drept, insa nu planuiam sa fac vreun ban de pe urma acesteia. Planurile mele presupuneau imbogatirea prin aptitudinile pe care le aveam si inca le am, plan care, apropos, a functionat de minune.

Dar cum am ajuns la asta? De cand eram mica, parintii mei mi-au spus ca nu conteaza daca am o facultate sau nu pentru ca cel mai important lucru este sa stii sa te descurci in viata. Sora mea, care imediat dupa terminarea liceului a plecat in strainatate, a demonstrat exact acest lucru intrucat in prezent detine o functie inalta in cadrul unui hotel - si nu, nu are facultate. O mentionez pe ea pentru ca ea este exemplul pe care l-am putut urmari de aproape ca si mod de evolutie. Mai apoi, urma sa aflu, la o varsta inca frageda totusi, despre cine este Bill Gates si cum a ajuns el astfel. Bill Gates nu are studiile incheiate si totusi el a fost denumit cel mai bogat om din lume. Tony Robbins, cel mai de succes coach de dezvoltare personala, nu are studiile incheiate pentru ca la 19 ani deja devenise milionar. Lorand Soares Szaz nu are studiile incheiate pentru ca a fost gradinar si patru ani mai tarziu a devenit cel mai bun coach de dezvoltare personala din Romaia.

Steve Jobs - mai trebuie sa spun? Ideea este ca ceea ce a spus Mark Twain pare a se aplica in cazurile celor mai de succes oameni in diferite domenii. Prin urmare, atunci cand cineva spune ca scoala si educatia sunt doua lucruri compelt diferite, ai face bine sa te gandesti la asta si s-o crezi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu