Reclame agresive

Aflandu-ma in cautarea unei masini de inchiriat si accesand diverse pagini si bagandu-mi nasul prin toate site-urile de profil si nu numai, m-am lovit de un aspect extrem de enervant. Lovindu-ma de o problema in timp ce cautam o solutie pentru “problema mea”, sau mai bine zis, nevoia mea, de a inchiria o masina, m-a umplut de furie. Asa ca iata-ma aici, varsandu-mi oful in scris. Care este problema de care m-am lovit? Este una de care, in mod sigur, ne-am lovit cu totii la un moment sau altul. M-am izbit de acele mesaje promotionale ce tot apar atunci cand intrii pe diverse site-uri. Da, acelea cu “click aici pentru a ajunge la pagina dorita”.

Motivul pentru care aceste reclame sunt permise este destul de evident. Site-urile fac bani de pe urma lor asa ca se raspandesc rapid. Sunt cam aceleasi branduri care isi fac publitate si la Tv, insa pe net, isi permit mai multe lucruri. Mi se pare de-a dreptul enervant sa astepti 15 secunde pentru a scapa de reclama ce ti-a sarit in fata, neinvitata. Cele mai groaznice sunt cele care apar in josul ecranului, pe masura ce faci scroll si sunt ancorate in pagina. Si stai si cauti butonul de close pentru a inchide nebunia si in cazul unora in loc sa inchizi ajungi tot pe pagina lor. Am recurs intr-un final la AdBlock pentru a mai scapa de o parte din ele, insa sunt destule care reusesc sa se strecoare chiar si asa. Sunt de-a dreptul obositoare, mai ales cand incerci sa cauti o informatie utila pentru tine si in schimb te lovesti de tot felul de reclame. E ca si cum te duci la un restaurant si comanzi ceva insa chelnerul insista cu indarjire sa iti prezinte o alta mancare pe care tu nu o vrei oricum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu