La cumpărături

Ţi s-a întâmplat vreodată să te duci la cumpărături dupa un anumit produs pe care l-ai vazut cu câteva zile inainte şi ţi-ai spus: lasă ca mă întorc peste două zile că sunt destule? Dacă da, atunci ştii exact despre ce vorbesc. De multe ori m-am gândit că am un talent, talentul de a recunoaşte încă de la prima privire ce este la modă sezonul acesta. Doar aşa îmi explic cum se intamplă că produsele pe care le doresc sunt cele pe care nu le mai gasesc atunci când am bani să le cumpar sau găsesc numai mărimi mari. O fi un complot al lanţurilor de magazine de îmbrăcăminte şi încălţăminte, în special, pentru a mă face pe mine să cumpar produsele care sunt “asa si asa”.
 
Acum serios, cât de greu ar fi ca aceste magazine să angajeze un expert şi în funcţie de părerea expertului să comande din plin acele produse care vor fi în voga în acest sezon. Dacă aşa un job nu există , atunci mă ofer cu placere sa fiu eu aceea care poate prezice cu exactitate ce produse vor zbura primele de pe rafturi.Dar , hai sa fiu mai exactă. De câteva săptămâni şi câteva fire albe pe capul prietenului meu caut nişte balerini , marimea 37,5. Dacă v-aţi cumpărat încălţăminte în ultimii 10 ani, de la magazinele de specialitate, stiţi că nu se mai găsesc marimi cu jumătăţi ca: 37,5.Poţi cel  mult să cauţi un 37 sau un 38. De obicei caut un 37.De vreo doi ani încoace, am descoperit un trend în rândul magazinelor de încălţăminte, un trend îngrijorător.Se pare că producătorii de încălţăminte, produc mai mult mărimile 39, 40, 41.
 
Nu pot decât să cred că media de vârstă cu cea mai mare putere de cumpărare, în speţă, fetele între 20 şi 30 de ani, trăiesc pe picior mare, la propriu. Dar să revenim la tragedia mea. De două sezoane încerc să îmi cumpăr ceva şi de fiecare data când gasesc produsul dorit anotimpul în care l-aş putea purta se schimbă, lăsându-mă cu banii în buzunar (Doamne fereşte) şi un gust amar. Dar este şi mâine o zi, poate norocul îmi va surade de data aceasta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu