La hotel

Primul lucru pe care il fac atunci cand ajung la un hotel, verific patul. Trebuie sa fie mare, confortabil, sa aiba perne multe si tari (le urasc pe cele moi) si cel mai important lenjeria curata. Restul camerei sincer nu ma intereseaza. A, si baia! Da, da. Baia sa fie curata.

Sa revenim la paturi. Bun. Deci intru in camera, fac un salt si gata. Salteaua e buna, perna e exact pe gustul meu, lenjeria miroase a aer proaspat si pot sa ma odihnesc 10 minute. De fiecare data cand stau intr-o camera de hotel (pana acum am fost si singura) am picat pe ganduri. Mereu mi-am imaginat miile de persoane ce au intrat in acea camera. Cate sarutari au vazut peretii astia ? La cate vorbe de iubire a asistat masuta aceea micuta de sticla ? Cate umbre a ascuns draperia de la geam ? Mereu ma gandesc ca mari iubiri s-au perindat prin patul ala. Poate pentru e scarbos, sa stii ca altii s-au iubit in acel pat iar acum tu incerci sa dormi linistit. Mie mi se pare frumos. Vezi prin filme camere amenajate pentru indragostiti, lebede aranjate din cearsafuri, petale de trandafiri aruncate pe covor si lumanari de jur imprejur.

Oare cate sentimente ascunde salteaua? Se si transmit...? Mi-as dori o poveste de dragoste fara sfarsit intr-o astfel de camera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu