Carnetul la control

Dupa 5 ani de condus, fara nici macar o amenda primita, azi am ramas fara permis. A fost vina mea, desi stiu ca multi practica asta - am trecut pe rosu si am avut ghinionul sa fac asta chiar in interesctia in care era o masina de politie, pe care, evident, nu am vazut-o. Nu pot sa ma dau acum lovita si sa spun ca nu e drept, sunt o ghiniosta pentru ca nu am mai facut asta niciodata.

Recunosc, s-a mai intamplat de cateva ori, desi ma consider un sofer extrem de prudent, iar de fiecare data am avut motiv, nu am facut-o din vreun teribilism infantil. Insa, chiar si asa, nu exista scuza pentru asta. Pentru ca, desi te simti sigur pe tine si crezi ca ai situatia sub control, nu stii niciodata cand se poate intampla sa nu vezi un om care chiar atunci a pus piciorul pe trecerea de pietoni, cand tu te-ai decis sa “ciupesti” un pic semaforul, pentru ca ai o intalnire importanta, la care nu poti intarzia. Nu este in regula sa gandesti asa, desi traficul din Bucuresti parca te obliga sa faci numai ilegalitati. Asa ca azi am ramas fara permis si chiar daca pentru a-l lua am invatat de-am rupt, recunosc ca acum sunt un pic panicata din cauza examenului care va urma. Sper doar ca daca fac multe chestionare auto, nu voi avea nicio problema si am vazut ca exista astfel de chestionare si online, ceea ce ma bucura enorm, ca nu mai sunt de mult omul colii de hartie. Cu aceasta experienta, mi-am dat seama si ca o greseala mare pe care o facem noi, soferii, este sa nu ne mai intoarcem la teorie odata avut carnetul in buzunar. Avem impresia ca tot ce-am invatat intr-o luna, vom retine toata viata, si consideram ca nu teoria te face un sofer bun, ci practica.

Cred ca ambele te fac un sofer bun si cred ca trebuie acordat acelasi interes si sofatului, si cunostintelor teoretice. Sper sa retin acest lucru si dupa ce imi voi recapata permisul, si macar din cand in cand, sa imi testez cunostintele online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu