Idei

Azi (nu stiu de ce?) mi-a trasnit o idee nastrusnica prin cap: sa ma mut la mall. De citeva zile pierd timpul numai pe acolo, ba vizionind filme, ba facind cumparaturi, ba stind la bar. Programul este non stop, nu exista nicio restrictie, ai totul la indemina ( numai bani sa ai! ). Cum eu traiesc singur, locul acela imi vine manusa. Cunosc oameni { mai ales femei, unele chiar foarte dragute!), leg prietenii de-o noapte ( mereu vin altii!), discut despre orice, sint, cum s-ar zice, in elementul meu. De curind s-a deschis o frizerie, o piscina si o sala de masaj (erotic!).

Nici nu are importanta cum e, eu ma dau in vint dupa masaj, dupa ce fac o baie si-mi scurtez parul (cit de cit). Acasa nici nu mai ajung, plec de acolo direct la serviciu ( daca am chef! ), seful vine si el citeodata ( din cauza nevestei!) si este intelegator ( baiat bun!). Ideia nu-i rea deloc. Cu somnul e mai greu. Nu prea au paturi pe acolo, poti insa sa atipesti in vreun fotoliu, nu te intreaba nimeni nimic, ba uneori iti mai ofera cite o cafea, un prinz sau mai stiu eu ce pe gratis. Zilnic au promotii. In mall simti ca traiesti. Vine si pleaca atita lume incit uneori nu mai stii unde ai nimerit. Nu cred ca exista om care sa nu treaca pe la mall. E aproape inposibil sa nu te intilnesti cu cineva cunoscut sau sa nu intri in discutie cu cineva. Oamenii simt nevoia sa socializeze, sa bea o vodca, sa filtreze cu vreo femeie, sa guste cite ceva ( la botul calului! ), sa iasa din comun. Unii fug de cicalelile nevestelor, altii de plictis, iar cei ca mine ( care nu-s deloc putini!) numai asa de-al dracului. Discutind cu unul cu altul, intelegi ca viitorul nu-ti aduce nimic bun, trebuie sa profiti din plin de prezent, fiindca altul nu ai ( iar acesta trece foarte repede!). Gata, de miine ma mut la mall!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu