Placerea de a face baie in cada

Am experimentat pentru prima data o baie fierbinte in cada la un hotel de 2 stele intr-o alta localitate. Am umplut cada de spume si stateam acolo alaturi de prietenul meu, in apa fierbinte si simtind mirosul parfumat al spumei de baie. Am pus si un pic de sare de baie pentru a face baia mai placuta si m-am bucurat de luminitele lumanarilor si de cateva petale de trandafir presarate peste pat. Corpul meu si al iubitului meu ocupa tot spatiul din cada si eram atat de apropiati incat nu puteam sa ne mai miscam de loc fara sa varsam apa din cada. Este o emotie extrem de placuta sa stai cu corpul alipit de al altei persoane intr-o cada cu spuma, vei simti o placere asemanatoare cu cea pe care am simtit-o eu si dragostea mea. A fost minunat sa ascultam muzica dinamica de la televizor care rula pe MTV si sa savuram o sticla de vin Sange de Taur impreuna. Nu as fi dorit sa se termine acest moment, apoi iubitul m-a luat in brate si m-a aruncat in pat, unde ma asteptau petale de trandafiri si lenjerii roz. Este cel mai frumos hotel pe care l-am vazut, curat, frumos mobilat si extrem de intim, unde te poti bucura alaturi de persoana draga de un comfort intim si de o baie savuroasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu