Zell am See – in inima naturii

Zell am See este cu siguranta una dintre destinatiile preferate ale turistilor europeni, dar si a celor din afara batranului continent. Desi nu este o locatie exclusivista plina de miliardari ca St. Anton si nu are nici viata cosmopolita de care se bucura Innsbruck-ul, de pilda, Zell am See are alte atu-uri cu care atrage turistii. Inconjurata de natura, cu lacul Zee pe de-o parte si versantul Schmittenhohe pe de alta parte, ca si cu vecinatatea ghetarului Kitzsteinhorn, locul nu poate fi decat un paradis natural, care atrage un numar foarte mare de turisti, cuceriti de peisajele deosebite dar nu numai. 

Multitudinea de oferte ski Zell am See si-a gasit raspunsul, aducand extrem de multi schiori experimentati dar si in curs de perfectionare catre Zell am See. Chiar daca nu este un loc prin definitie dedicat schiorilor incepatori, nu inseamna ca acestia nu vor putea aborda nicio partie din statiune… Chiar si pentru ei nivelul de satisfactie va fi extrem de ridicat, caci aproximativ 25 de kilometri de partie apartin categoriei albastre, considerate partii usor abordabile si dedicate incepatorilor. In plus, daca imi amintesc bine, ca incepator in ale schiului, oricat de mult sport am incercat sa fac inainte de plecarea in vacanta, astfel incat sa nu am parte de vreo febra musculara care sa ma puna pe tusa tot sejurul, nu am avut scapare. Dupa doua zile de sfortari pe partie, m-am pomenit cu o febra musculara de toata frumusetea, data fiind solicitarea defectuoasa a muschilor si incordarea, si am esuat pe strazile, terasele, magazinele si restaurantele din Zell am See. Nu ca mi-ar fi parut rau… Deloc chiar, caci statiunea este o mica bijuterie si, desi cu frustarea primei vacante de ski nu prea reusita, am reusit sa ma bucur de variantele apres-ski, extrem de importante pentru orice turist care are nevoie de relaxare dupa o zi pe partie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu