GRIPA PORCINA (asta cautai si ai aflat ca una are o raceala banala)

Am racit. Doresc prin intermediul acestui blog sa-l/o anunt pe cel/cea care m-a racit ca este un/o nespalat/nespalata/needucat/needucata/neingrijit/neingrijita/egoist/egoista/tusicos/tusicoasa/bolnavicios/bolnavicioasa/tocilar/tocilara sau a vorbit cu precipitatii peste carioca mea portocalie pe care n-o folosisem demult. A, si sa-i mai zic ca il/o urasc platonic si/sau din tot sufletul. O rog sa se prezinte maine, VINERI, cam pe cand toata lumea iese afara la distractie, la mine la balcon sa ii arunc in cap apa (care pe atunci se va fi racit detot)+ligheanul in care-mi tin acum picioarele. Dupa aia sa planga ca ii e rece, si cat are inca gura deschisa, sa ii arunc pe geam cele dracu stie cate servetele ude de muci. Am ochii injectati si de aia ma droghez cu strepsils si ceai. Poate am gripa porcina lol. Weekendul asta voi continua sa iau pseudo-medicamente, si sa ma uit la Seinfeld. Poate ma fac bine pe cand e iar scoala si innorat afara, si-atunci voi putea merge acolo si-mi voi pudra nasul plin de rani in fiecare pauza, la baie, cu pudra mea pe care inca nu o am… happy happy joy joy! Imi vine sa plang cand ma aud ca respir ca un obez transpirat dupa ce a urcat scarile pana la 2. Respir enervant si toata lumea ma aude cand respir. nu prea pot sa zic multe litere, dar pot sa le scriu. INTERNETUL RULEAZAAA!

Si acum, clasicul:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu