Era doar un vis .. strain

Urc mici munti ca sa ajung la cei mari, ma uit la trafic sa simt cum aerul trece prin mine, inchid ochii sa simt profunzimea unei vieti fara mine. Privesc stelele sa vad o viata fara durere, fara dureri de cap si doar sa fiu acolo. Am trecut peste durere in locuri distruse. As putea doar sa stau si sa privesc cerul de vanilie. Stau in intuneric ca sa stau departe de lumina. Nu ma uit sa privesc, ma uit sa simt undeva. Ma joc in galagie ca sa nu fie auzit plansul. Am pictat locuri de dragoste intr-o vedere senzuala, am omorat timpul stand singura intr-un parc scriind versuri din inima. Am strigat din toate puterile peste zgomotul multimii, m-am luptat sa fiu ceea ce e bine. Imi doresc din inima sa fi aici, dar stiu bine ca e imposibil.

Voi conduce prin ploaie, ma voi plimba prin durere, ma voi lovi de traznet in propriul creier. Ma voi imbata sa blochez gandurile la tine, voi simtii durerea de a pierde printr-o mahmureala. Voi sta treaza toata noaptea sa ma gandesc sa te sun, as da orice sa vorbesc cu tine. Imi voi agita capul intr-o oglinda pentru a vedea reactia. Imi voi aminti ca sunt ok, este tot ce pot sa fac. Cand voi ajunge sa te ating, ma voi opri… voi pune pauza … pentru ca a fost odata cand te-am avut. Voi face acel lucru care tie iti place, voi face totul inauntrul meu sa fie bine. Nu sunt nimic doar o minciuna, nu o sa fiu niciodata dulcele tau la revedere.

Am pierdut inainte sa castig, voi lupta inainte sa plang. Voi visa inainte sa traiesc. Apoi am realizat ca nu sunt nimic doar o fraiera cu un ranjet prost. Stiu acum ce pot. Ca acel nimic este ceea ce se vede. My lust, my love, the one i want… astazi stau puternica pentru ca stiu ca asta nu este sfarsitul. Indiferent de trecut, prezent sau viitor, eu ma voi lupta sa gasesc acel ceva in cele din urma. Asa ca nu-ti face vise iesite din realitate dar voi face un sens al tuturor gandurilor din capul meu. Pentru ca diseara ma voi duce intr-o lumina sa gasesc acel ceva care este corect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu