Norocul ti-l faci

Nu sunt cel mai bun cand este vorba despre mecanica auto. De fapt sunt unul dintre barbatii care nu au nicio legatura cu partea mecanica. Nu mi-a placut fizica. Imi plac in schimb masinile si imi place sa conduc cat mai multe si mai variate. Am descoperit ca cea mai buna metoda de a poseda masini pe care le vrei, si a le vinde mai apoi pentru un profit este sa le cumperi oarecum defecte si apoi sa cumperi piesele necesare. Sunt un expert la cautarea de piese auto. A trebuit sa devin pentru a-mi intretine hobby-ul initial, dar mai apoi acest hobby a devenit modul meu principal de a face bani.

Este jobul meu sa caut piese auto pentru masinile mele. Vorbesc la plural pentru ca desi am inceput doar cu una in prezent am mai multe decat pot conduce (poate si pentru ca multe dintre ele nu sunt functionale). In cautarea de piese auto cel mai mult apelez la internet. Exista multi oameni care vand produsele lor pe net zilele astea si cum de multe ori piesa de care e nevoie poate fi gasita in alta parte a tarii, internetul e cea mai buna unealta. Da, folosesc multe site-uri ca folosit.com pentru a gasi piesele. A devenit a doua natura pentru mine insa.

Cautarea si asa era simpla la inceput insa acum, sa te uiti la mine cautand sau cumparand e ca si cand te-ai uita la un pianist de top interpretand o melodie complexa. Recunosc ca am facut bani si am pierdut bani facand asta. E urat cand nu poti verifica piese auto inainte de a le cumpara chiar daca sunt second hand. E normal sa iti mai iei si teapa. In general insa nu mi s-a intamplat pe folosit.com deoarece exista o buna monitorizare a tranzactiilor. Asta apreciez.

Prin intermediul acestui site l-am cunoscut si pe mecanicul auto care se ocupa de reparatiile masinilor. Acum nu stiu ce m-as face fara el asa ca noroc cu site-ul si noroc cu norocul. Daca vrei sa cauti piese auto, crede-ma cand spun ca ai sa gasesti ceea ce cauti pe folosit.com.

Un comentariu:

  1. I just want to thank you for sharing your information and your site or blog this is simple but nice Information I’ve ever seen i like it i learn something today.  Pensule makeup

    RăspundețiȘtergere