Comandam o pizza si niste pantofi?

Ador internetul! Ma scuteste de multa alergatura, de traficul aglomerat, de facut mancare la 7 seara si de cumparaturi haotice, zburdand dintr-un magazin in altul pentru haine, incaltaminte, vase de bucatarie, lenjerie de pat si alte nebunii necesare in gospodarie. Pana si masina de spalat rufe am cumparat-o online – mi-a sosit la usa cu mesteri cu tot. Familia infometata m-astepta sa vin de la serviciu – proaspata si zburdalnica, numa buna de pus la cratita – le era foame! Am zis „pas” si-am comandat o pizza uriasa care masoara aproape cat fii-miu de 5 ani. Bucurie mare la vestea ca vor manca ceva comestibil – peste 35 de minute, deh! se face temeinic.

In asteptarea ei, cu fii-miu in brate, m-am plimbat pe internet si din link in link ajung la magazin online de incaltaminte pentru copii. Cateva secunde au fost de-ajuns ca odrasla sa vrea sa vada toti adidasii din magazin, dar si ghetele, si papucii. Brusc si-a amintit ca cei de-acasa i-au ramas mici si vrea altii – mai frumosi, gen „uite, mami, d-astia n-am”. Ce-i drept, aveam de unde alege – incaltaminte pentru copii in modele si culori diverse, pentru toate varstele si anotimpurile, din piele naturala sau material textil, calitate garantata de brand-uri serioase – PJ Shoes, Kiki Shoes, Tino, Tikki si alti celebri. N-am scapat de gura pustiului, mai ales ca-l incanta numele magazinului – Pantofiorul fermecat – cum sa rezisti la asa ceva?! Si ne-am apucat de masurat picior de copil, de ales incaltamintea preferata de el, de scormonit in portofel si de facut Comanda. Cu un click! Noroc ca platesc peste 2-3 zile, la livrare.

Si uite-asa, pana sa ajunga pizza la noi, am cumparat online incaltaminte pentru copii, ca sa nu ne plictisim. A fost distractiv si, da! distractia costa. Dar cu aceeasi cheltuiala (sau mai mare) am fi alergat prin oras proband pantofi la copil energic si lipsit de rabdare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu