Cu cât o ai mai lungă…

Blogosfera reprezintă o sursă nesfârşită de articole foarte bune, negăsite nici în cele mai titrate ziare tipărite, şi idioţenii de proporţii biblice. Blogosfera românească reprezintă o sursă infinită de idioţenii de proporţii biblice şi câteva articole bune rătăcite. Una peste alta sau unul peste altul, cum vă convine, blogosfera reprezintă o comunitate din care, dacă rupi o bucată şi o modelezi după chipul şi înfăţişarea ta, se poate transforma într-un cerc simpatic de prieteni. Îţi dai seama de asta şi după blogroll-ul care în mare parte conţine aceleaşi adrese şi nume. De asemenea, adresele care nu coincid devin o altă sursă bună de lectură pentru că o bagi pe aia cu logica “dacă mie îmi place de X şi lui X îi place de Y, atunci mie îmi place de Z”. Rahat, nu era aşa. Oricum, v-aţi prins voi. Bineînţeles asta nu este o regulă pentru că mai vine cineva, te roagă cu un link exchange şi dacă eşti băiat/fetiţă gigea îţi aduci aminte de vremile când cereai şi tu, aşa că accepţi. De multe ori însă blogroll-urile sunt divizate în secţiuni care fac mai uşor de realizat ce anume citeşte autorul în mod frecvent.

natmay thumb1 Cu cât o ai mai lungă…Ce te faci însă când dai peste un blog care are 234 de vecini în blogroll? Era cât pe-aci să mă apuc să le număr când mi-am dat seama că mi-e mai uşor dacă le copiez în vord şi dau numbering. Da, mă nene, 234, nu tu despărţitoare pentru produsele de pe bandă, nu tu nimic. Vreţi să ştiţi care e culmea dracului? Că nu e cel mai mare. (Ceeeeee? se aude întrebarea plină de şoc şi uimire a publicului)  Da, cel mai mare blogroll peste care am dat numără 286 de nume. Şi am mai găsit şi cu 231, şi cu 234, este felul meu de a spune că n-am ce face cu timpul. Părerea mea este că cine are peste 50 de bloage în blogroll, nu le citeşte. Nici măcar pe alea 50. Aşa că care e scopul? Se pare că pâinea furnizată indirect de poziţia din ZeList. Nu mă întrebaţi pe unde scoate ZeList-ul mălaiul pentru că sincer nu ştiu să vă spun, am auzit şi eu, dar se pare că scoate. De asemenea, se pare că a fi în blogroll-ul cuiva nu doar îţi măreşte şansele de a fi vizitat, ci îţi furnizează şi un anumit punctaj care te ajută în ZeList. Ză bigger, ză better! Apoi, este ping mania de unde am aflat că nici ping nu ştiu să dau aşa cum trebuie. Cică trebuie să linchezi către un articol, nu către tot blogul. Silly me! Faptul că ai fost pinguit îţi mai aduce câteva puncte în ZeList. Eu credeam că scopul pinguirii unui blog este de a face o legătură între ceea ce scrie în articolul tău şi blogul respectiv, o trimitere către ceva relevant. Se pare că sunt prost, ping-ul se dă ca să creşti în ZeList. De fapt…totul pare a fi făcut cu scopul de a urca în listă. Unii par a fi în stare să calce pe cadavre pentru asta. În fine, poate nu pricep eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu