“Tata Gheorghe” batut fara mila

Cu totii il cunoastem pe tata Gheorge, zis si strabunicul erou care la o varsta foarte inaintata face tot posibilul pentru a-si creste stranepoata, Gabriela. Din nefericire, dupa o lunga perioada de discutii si lupte pentru a nu o pierde pe micuta Gabriela, Gheorghe Mardare a fost batut fara mila de catre o vecina. Povestea sa de viata impresionat o tara intreaga, iar in urma povestii lor, cei doi au fost ajutati de multe persoane cu suflet bun. In plus, cu ajutorul echipei “Acces Direct”, batranul impreuna cu stranepoata lui, Gabriela au facut excursii de neuiatat prin intreaga lume. Cu cateva zile in urma, strabunicul a fost atacat cu multa ura si invidie de propria vecina care nu a ezitat sa il loveasca fara mila cu un cablu in zona ochilor. “Femeia are un baiat cu probleme psihice care mi-a spart geamul de la casa, mie si altor vecini. Am acceptat sa fiu martor la politie si de aici a inceput tot. M-a prins cand eram la apa si m-a lovit. Nu mai am nici eu 20 de ani si nu am apucat sa ma feresc. M-a lovit la ochiul stang mai tare, dar nu am vrut sa merg imediat la medic. Pana la urma am ajuns la operatie, dar am noroc ca totul a decurs cu bine”, a spus acesta pentru bizi.ro. Gheorghe Mardare, in varsta de 75 de ani, se bucura de faptul ca Gabriela nu a fost nevoita sa fie martora la acest incident.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu